De mensen achter de data
|
DiProfiles beschikt over jarenlange ervaring op het gebied van (direct) marketing en data-analyses. Joost de Roo is de regisseur voor alle data gerelateerde vraagstukken. Hij is een data-creatieveling in hart en nieren en specialist in het adviseren, begeleiden en uitvoeren van analyses t.b.v. klanten- en bedrijvenselecties.
Achtergrond Joost de Roo:
1991 - 2004: diverse directiefuncties bij Wegener Direct Marketing en Geo-Marktprofiel o.a. op het gebied van lifestyle surveys, postcodedata, het gebruik van statistiek in adressenselecties, voorspellingstechnieken voor verkoop, enz.
1981 - 1991: diverse managementfuncties bij Maildex (postorderdivisie van Vendex). Verantwoordelijkheden omvatten onder meer adressenselectie processen, statistische analyses, marktscans, enz.
Wie zijn onze klanten?
Wij werken voor een brede waaier aan bedrijven waaronder postorderbedrijven, fondsenwervers, beursgenoteerde bedrijven, oliemaatschappijen en -distributeurs, energiemaatschappijen, enz.
|
|
|